10 największych błędów podczas diety [TOPOWA DYCHA] MixFakt

MixFakthttps://mixfakt.pl/
MixFakt to pozytywny kanał z nowymi i świeżymi ciekawostkami. Staramy się tworzyć codziennie nowe materiały z nie tylko ciekawostkami ale także faktami i mrocznymi teoriami spiskowymi. Zasubskrybuj nasz kanał aby zostać na dłuzej oraz obserwuj na social mediach!

46 KOMENTARZE

  1. rozwinięcie nr 2. Wg mojej dietetyk: śniadanie 400 kcal, 2. sniadanie 200 kcal, obiad 600 kcal, podwieczorek 200 kcal, kolacja 400 kcal, i odpowiednie zrównoważenie tłuszczów, węglowodanów etc. Żarcie co 3h. Dieta na hiperglikemię i nawt nie trzeba się zbytnio ograniczać tylko kalorii pilnować. Oczywiście aktywnośc fizyczna, ale sumienna gdzei zbija się ok 300-500 kcal 3 razy w tygodniu. W moim przypadku 12 kg w 2 miesiące. Polecam. A zacząłem coś ze sobą robić bo cukrzyca z otyłości. Także, polecam zacząć póki pora bo później trzeba żreć prochy, pilnować się i zapierdalać na siłowni.

  2. z produktami light się nie zgodzę. Większość z nich jest o wiele zdrowsza i średnio o 20% kaloryczna. Przez co zazwyczaj smakują nieporównywalnie gorzej. Aby nie wpaść w pułapkę pseudo zdrowej żywności wystarczy czytać etykiety. Tam dowiemy się czy mamy sztucznie dodane cukry konserwanty czy barwniki. 🙂

  3. Kalorii nie liczę, nie interesują mnie, rano można sobie pozwolić, je się wtedy, gdy się jest głodnym 🙂 piję wodę, herbatki owocowe, capucchino, kawę z mlekiem i cukrem, przyprawiam ziołami, chili, pieprzem, solę niewiele. Pozdrawiam serdecznie 🙂

  4. Mięśnie mi nie potrzebne, ale one spalają najwięcej tłuszczu. Owoców i warzyw to jem całymi miseczkami, białka unikam, bo nie przepadam ani nie potrzebuję, słodycze jem, bo lubię i potrzebuję. Dietę opieram na goście, jem co lubię i co mnie syci tzn. pieczywo, warzywa, owoce, dania wegetariańskie, serki do smarowania chleba, jajka, masło. Jak coś mi odpowiada to jem, jak nie to nie jem 🙂 Jem normalne jedzenie, zwykłe. Pozdrawiam serdecznie 🙂

  5. Oj, po pierwsze ŻADNYCH DIET!. Powolne, stopniowe zmienianie nawyków żywieniowych i aktywności. Odchudzanie, a właściwie taka zmiana trybu zycia powinna trwać ok 6-10 miesięcy. Nie radzę liczyć kalorii, lecz na przykład zacząć od nie jedzenia po 21:00 (można zacząć od 2, później trzech i na końcu 4 godzin przed snem) ( i oczywiście nie podjadanie w nocy). Jeśli już wyrobicie jeden nawyk to weźcie sie za drugi, trzeci i.t.d
    Polecam zieloną herbatę/wodę min., ograniczanie słodyczy i smażonych potraw, BŁONNIK! – w postaci najróżniejszych tak żeby przyjmować go minimum 30g dziennie najlepiej w formie warzyw, otrębów, kasze itd. Cardio, basen.
    Żadne liczenie kalorii i diety nie mają żadnego sensu, prowadzą do efektu jojo i rujnują gospodarkę organizmu, rozregulowują metabolizm.

  6. Witam i pozdrawiam,
    Co do ostatniego punktu, dobrze jest dodać do sałatek oliwe lub coś zbliżonego ponieważ witaminy A, D, E i K przyswajają się lepiej właśnie z tego typu produktami.

  7. Wszystko fajnie, temat ważny i potrzebne jest jego tłumaczenie. Ale pojawiło się kilka błędów. Samo pojęcie diety nie oznacza, diety odchudzającej. Jest to po prostu sposób odżywiania, który niekoniecznie ma prowadzić do utraty wagi. Po drugie, produkty mleczne wprawdzie są źródłem wapnia, ale nie jedynym i wcale nie najlepszym. Biorąc pod uwagę fakt, że wiele dorosłych osób ma nietolerancję laktozy to ich wykluczenie lub ograniczenie spożywania może okazać się jak najbardziej słuszną decyzją (oczywiście należy wtedy spożywać inne produkty bogate w ten składnik). Ogólnie rzecz biorąc wykluczenie jakiejś grupy składników nie musi się negatywnie odbić na zdrowiu o ile są dostarczane inne produkty w odpowiednich ilościach (np. warzywa strączkowe zamiast mięsa). Ostatnią sprawą są specjaliści, oczywiście warto wybrać się do dietetyka. Jednakże należy pamiętać by była to odpowiednio wykwalifikowana osoba. Dietetyk po kursie internetowym lub innym tego typu wynalazku może jedynie narobić szkód (szczególnie kiedy zmagamy się z jakimiś chorobami/zaburzeniami). Tutaj warto wspomnieć o tym, iż patron odcinka przy rekrutowaniu pracowników wymaga jedynie ukończonych kursów dietetycznych nie zaś studiów w tym zakresie.
    Edit: Widzę, że w tej chwili na ich stronie w wymaganiach wpisane są studia, ale raptem kilka miesięcy temu w moim mieście do ichniejszego punktu szukali dietetyka i wystarczyły kursy.

  8. Mieśnie ważą więcej niż tłuszcz?? Glupota, kg mięśni waży więcej niż kg tłuszczu??? 😂 powinno być: obiętościowo 1kg tłuszczu jest większy niż 1kg mięśni
    To tak jak często padało pytanie: co jest cięższe 1kg pierza czy 1kg węgla, dużo osób odpowiadało, że 1kg węgla, a przecież to i to waży kg 😜😎

  9. Brakuje tu bardzo ważnego punktu a mianowicie – nawodnienia. Bez odpowiedniego nawodnienia organizmu bardzo ciężko się pozbyć tkanki tłuszczowej. Zaleca się od 200 do 300 ml wody na każde 10 kg wagi w okresie odchudzania, czyli osoba ważąca 80kg powinna wypijać od 1,6 do 2,4l wody dziennie dla uzupełnienia diety. Zwłaszcza, że woda po pierwsze nie ma kalorii – a po drugie przez fizyczne, objętościowe wypełnienie żołądka zmniejsza uczucie głodu, po trzecie, duże spożycie wody siłą rzeczy sprawi, że będziemy częściej korzystać z toalety, ale przez to nasze nerki przefiltrują masę toksyn i wypłuczą je z naszego organizmu.

  10. JAK MOŻESZ POLECAĆ TEN SHIT JAKIM JEST NATUR HOUSE.. JEDYNE CO ONI ODCHUDZAJĄ TO PORTFELE ZDESPEROWANYCH LUDZI PRZEPISUJĄC IM DIETY KTÓRE SĄ NIEMAL GŁODÓWKAMI JUŻ NIE WSPOMNĘ O BZDURNYCH SUPLEMENTACH KTÓRE KOSZTUJĄ KROCIE I SĄ TOTALNIE ZBĘDNE..

  11. Hej a ja mam propozycję na następny odcinek dieta jak przybrać na wadze bo wyszczy pokazują jak schudnąć a nie pokazuje jak zgróbnąć ja mam wzrost 198 cm ważę 80 kg mam 30 kilometrów nie dowagi.
    Osoby które mają podobny problem jest bardzo wiele.

  12. Ja bardzo nie polecam naturhouse, ta dieta była jak męczarnia, wyniszczyła mnie psychicznie i szybko nie wrócę do odchudzania ✋ Poza tym to cholernie drogie, a suplementy nic nie dawały

  13. Nie zgadzam się co do filmiku we wszystkim nieraz niezła głupota jest powiedziana. Łapka w dół bo ludzie chcąc przejść na diete zobaczą ten filmik co im to za dużo nie da a raczej zaszkodzi. Bardziej polecam się zapoznać z tematem na forum kfd, sfd

  14. Nie potrzebujecie dietetyków wystarczy obliczyć dzienne zapotrzebowanie na jedzenie w kcal czyli waga ciała x30, i odejmujemy 200-300 kcal z tego co żremy i chudniemy nawet siedząc na dupie przed kompem 🙂

  15. Co do faktu nr. 2 – Głupota, różne źródła węglowodanów, mają różną objętość, jedząc mieszcząca się w dłoni ilość ryżu białego, dostarczamy inną ilość kalorii, niż jedząc taką samą objętościowo porcje ziemniaków, kaszy, czy innego źródła węglowodanów. Poza tym różni ludzie mają dłonie różnej wielkości, co nie oznacza, że z tego powodu powinni jeść mniejsze, lub większe porcje.

  16. staram się jeść małą ilość posiłków w ciągu dnia od 3-4 oraz regularnie trenuje minimum 3x w tygodniu – każdemu kto chce zrzucić wagę polecam zapisać się na grupowe zajęcia aktywnościowe, takie jak np aerobik czy boks (jak w moim przypadku) nie tylko zyskujemy motywacje do chodzenia kierując się wygladem naszych rówieśników ale i uczymy sie systematyczności i obowiązku. Na koniec dodam że zrzuciłem w pół roku z 105kg do 92kg i mam 18 lat 😀

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Sprawdź także