INIEMAMOCNI 2 – Wrażenia! (Część 1 – bez spoilerów), gość: Klawisz MixFakt

 


DRUGA CZĘŚĆ (spoilery dopiero od 03:30, wcześniej beka!): https://youtu.be/Y43lASKZ3U4 Dziś przychodzimy do Was z wyczekiwaną, bardzo luźną …
Like:396
Wyświetlenia:9869
Czas: 22:31
Tagi:
*
 

MixFakthttps://mixfakt.pl/
MixFakt to pozytywny kanał z nowymi i świeżymi ciekawostkami. Staramy się tworzyć codziennie nowe materiały z nie tylko ciekawostkami ale także faktami i mrocznymi teoriami spiskowymi. Zasubskrybuj nasz kanał aby zostać na dłuzej oraz obserwuj na social mediach!

33 KOMENTARZE

  1. DZIĘKI ZA 30 000 SUBSKRYPCJI KOCHANI! <3
    Wpadajcie do Klawisza na 2 część, jest 3 RAZY ŚMIESZNIEJSZA, a pierwsze 3 minuty są bez spoilerów! 😀

    PS. MUSICIE zobaczyć ostatnie 30 sekund xD

  2. iniemamocni 1 było bardzo fajne 13 czerwca 2018 brat mówi chodz idziemy do kina ja takie o co chodzi wchodze do kina iniemamocni 2 ciesze sie po seansie [ja: to jest lepsze niż jedynka opłacało sie czekac 14 lat

  3. Ja miałam taki filmik krótkometrażowy właśnie o Jack-Jacku. Działo się to wtedy gdy Max i Wiola poleciel z Mamą na to wyspę ratować ojca. Zostawili go z opiekunką i tam były przectawione część jego mocy.

  4. Byłem 15 lipca w kinie na "INIEMAMOCNYCH 2"
    A oto mój BEKOWY TEKST:
    Bob został wciągnięty przez Szpadla. Pieniądze też i powiedziałem:
    -"Myślałem, że tylko Kruszwil umie się myć pieniędzmi" XD LAJKOWAĆ, ŻEBY WIDZIAŁ PLZ!

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Sprawdź także